Українські оператори мобільного зв’язку не звертаються до правоохоронних органів у випадку виявлення випадків телефонного шахрайства.
Про це повідомив представник одного з мобільних операторів.
За його словами, служби безпеки компанії лише надають інформацію за запитом з прокуратури. Він відзначив, що компанії не несуть збитків (т.б. не є постраждалою стороною) у випадках шахрайства, тому в міліцію повинні звертатися саме клієнти. Якщо ж порушено права мобільного оператора, то відстоювати їх він може.
Щодо свідомості абонентів українського мобільного зв’язку, представник повідомив, що при попаданні на гачок до зловмисників, лише 20% з них звертаються зі скаргами до оператора або до міліції.
Також варто зазначити, що число звернень щодо телефонних шахрайств скоротилося за минулі три роки в Україні в 11 разів.
Крім того, у квітні Національна комісія з питань регулювання зв’язку почала переговори з операторами мобільного зв’язку з приводу скасування “нульових” внутрішньомережевих тарифів.
Lohotron.in.ua