Відпустка 2019 без пригод

Як не потрапити на гачок до шахраїв та недобросовісних операторів.

На початку червня 2019 року українські туристи вже ночували в аеропорту – замість готелю на березі моря через затримку рейсу. І це лише на початку сезону відпусток. Цьогоріч, окрім традиційних Єгипту й Туреччини, мандрівники обирають європейські напрямки.

Про це йдеться в сюжеті програми ТСН.

На мапі світу Марина Коломієць закреслює місця, в яких уже побувала. Разом із чоловіком вони об’їхали з десяток країн.

“Жінка відповідає за план. Чоловік тримає фінансовий план у себе в кишені”, – каже чоловік Марини Дмитро Коломієць.

Цього літа подружжя збирається до Греції та Італії. Маршрут прокладатимуть самостійно. Жодного туроператора. Але на гачок до шахраїв якось вони таки потрапили. Тоді хотіли зекономити та забронювати житло напряму з господарем, а не через офіційний сайт.

“Ми з ним зустрілися, все нас влаштовувало. У підсумку ми дали йому завдаток в розмірі 500-600 євро. Надовго шукали житло, на місяць. Ми повинні були заїжджати через 2-3 дні. А він з нами не зв’язався. І він нас кинув на гроші”, – згадує подружжя.

На власному досвіді навчились і радять – бронювати готелі, авіаперельоти та купувати квитки лише на офіційних сайтах. Ретельно перевіряти інформацію та читати відгуки.

“Головне дивитися на кількість відгуків. Якщо там буде 1-2 відгуки, то краще не замовляти, яка б там приємна вартість не була. Краще дивитися на велику кількість відгуків”.

А ось інші українці відгуків не читали, попри численні скандали з туроператорами. Цього сезону вони купили тур до Єгипту, але замість моря – застрягли в аеропорту.

Торік таких як вони були тисячі. Одні туристи не могли вилетіти з України. Інші – повернутися додому. На папірцях – заклики про допомогу. Дві доби люди маринувалися в аеропортах Тунісу та Албанії в очікуванні свого рейсу. Тоді турфірма заборгувала гроші авіаперевізнику – через що й виник хаос.

У компанії Кирила Медведєва допомагають отримати компенсації за затримку чи скасування рейсів. Нині в них понад тисяча клієнтів. Каже, головна помилка туристів – вони не читають умов договору, який підписують із туроператором. Якщо в одному з пунктів йдеться, що агенція не несе відповідальності за скасування рейсів або ж її відповідальність зменшується – не підписуйте угоду.

“Треба проговорювати моменти саме із затримками рейсів. І цікавитись у туроператора, чи він несе відповідальність за те, що буде затриманий рейс. Не поспішати, поцікавитись, де це прописано, який це пункт договору. Щоб можна було на нього послатися у випадку такої ситуації”, – радить юрист, віце-президент компанії Кирило Медведєв.

Якщо ваш рейс усе ж таки затримується – одразу напишіть листа до туроператора про те, що ви не задоволені наданими послугами. Факт затримки літака зафіксуйте ще й на фото або відео. Обов’язково зберігайте угоду, квитки, ваучери, чеки та всі документи, які маєте, до завершення туру. Це все в разі чого стане доказами в суді.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити відповідь

Ви маєте змогу за кілька секунд швидко ввійти за допомогою: