Шахраї в магазинах і спортзалах

При купівлі товару радять завжди вимагати цінник.

Недобросовісні продавці і співробітники фірм вигадують все більше способів наживи на клієнтах.

спорт спортзал

На що варто звертати увагу при купівлі товару або послуги, щоб не потрапити в халепу.

Дніпрянка Світлана Коваленко (ім’я/прізвище змінено) півроку ходила займатися в тренажерний зал і щомісяця купувала абонемент.

“Весь цей час там працювала одна дівчина адміністратор. Коли я захотіла продовжити абонемент, то у неї нібито не виявилося тієї картки, де пишуть дату і термін дії. Але вона сказала, що проведе всі по комп’ютеру, і картка мені в принципі і не потрібна”, – розповідає дівчина.

Проблеми у Світлани почалися через півроку, коли на місці адміністратора вона побачила нового співробітника. Та попросила абонемент, а коли почала перевіряти дівчину по базі, виявилося, що там і зовсім немає клієнта з таким прізвищем.

“Було дуже неприємно, з’ясувалося, що весь цей час вона просто забирала мої гроші собі в кишеню. Довелося заново купувати абонемент. Гроші, звичайно, ніхто не повернув”, – розповідає Світлана.

Власник одного з тренажерних залів Володимир Багрян (ім’я/прізвище змінено) каже: така поведінка адміністраторів не рідкість.

“Клієнт завжди повинен вимагати заповнену картку, адже якщо її немає, швидше за все, гроші йдуть наліво, а у клієнта потім можуть виникнути проблеми”, – говорить Багрян.

Втім, обдурити запросто можуть не тільки в спортзалі, але і в магазині.

“Нещодавно чоловік вирішити зробити мені сюрприз і подарував шубу. Але, придивившись до неї, я зрозуміла, що її якість зовсім не відповідає ціні і вирішила повернути, – розповідає городянка Ольга Біла (ім’я/прізвище змінено). – Незважаючи на те що у мене на руках був чек, в магазині мені заявили, що у них не сходиться ціна. Так, за їхніми записами, ця норкова шуба коштувала майже на п’ять тисяч та ще й дешевше, ніж чоловік за неї заплатив!”. Як з’ясувалося, продавець просто поміняв місцями цінники, а різницю поклав в кишеню.

“Щоб уникнути подібних ситуацій, я рекомендую забирати навісну бирку з ціною. Недобросовісні продавці іноді непомітно знімають її або говорять, що вона потрібна для звітності, але це не так”, – розповідає власниця магазину біжутерії.

Share Button
!

правила коментування

Поділіться думками





реклама: