Кредитна пастка. Ренесанс

Вас іще не тривожать нескінченні дзвінки, що надходять на мобільний телефон від малокультурних, але втім дуже «просунутих» у плані нахабності й безапеляційності юнаків і дівчат, що вимагають із вас грошей?

кредит оголошення

Не мучить питання: чому інформація, що приходить по смс після поповнення кредитної карти, не відповідає дійсності? (зазначені в ній суми завжди на кілька сотень менші за внесені реально). Ну, виходить, ви все ще не «щасливий» власник кредитної картки, та й взагалі не клієнт банку «Ренесанс Капітал».

Моє спілкування з цим банком почалося півтора року тому. В один, як тепер стало ясно, зовсім не добрий день на мій мобільник надійшла есемеска. З подивом прочитала приблизно ось такий текст: «Розмір вашої грошової суми по кредитній карті погоджено. Для того, щоб одержати її, Вам необхідно приїхати з паспортом і ідентифікаційним кодом за адресою…». Далі йшла адреса філії банку «Ренесанс Капітал», розташованої на вулиці Польській в Одесі. Мені, що перебувала у стані перманентного стихійного лиха, тобто ремонту, було нелегко утриматися від спокуси одержати несподівану фінансову підмогу, нехай хоч у такому вигляді й під чималі відсотки… Коротше кажучи, принада спрацювала. Я вирушила за зазначеною адресою, де з’ясувалося, що жодну кредитку для мене ні з ким не погоджено. Але мені запропонували написати заяву для одержання кредитної карти й почекати рішення кредитної комісії, яка перебуває в головному офісі банку – у Києві. Наступного дня зі мною підписали договір (мікроскопічним шрифтом, який неможливо прочитати без лупи) і видали кредитку.

Після першого ж зняття грошей і потім поповнення карти я звернула увагу на невідповідність інформації, що надійшла на мобільник. Сума, зазначена в смс, була на кілька сотень менша за ту, що я внесла реально. Точно така ж ситуація повторилася й у наступні місяці. Працівниці філії банку пояснити причину мені не змогли, порадивши дзвонити до Києва у «кредитний відділ». Але й там виразної відповіді я не одержала. «Можливо, це у вас відразу відсотки знімають за користування кредитною картою», – трохи подумавши, пояснив мені кредитний фахівець. Чому в смс не підтверджується одержання реальної суми, мені так і не пояснили. У липні 2014 року, через кілька днів після чергового поповнення карти, мені подзвонили з банку «Ренесанс Капітал», строго запитавши: «Чому не оплачуєте кредит»? Я, здивувавшись, пояснила, що кредит у банку не брала, що, мовляв, є кредитка, яку ретельно поповнюю. Після цієї розмови протягом двох тижнів мені телефонували працівники цього банку, вимагаючи доплатити якісь 53 гривні, навіть не вислуховуючи моїх доводів. І лише після приблизно сотого дзвінка працівників банку та висловлених мною претензій нарешті з’ясувалося, що буцімто стався якийсь «збій у системі», від чого не вся внесена мною сума була відображена на рахунку.

Мені принесли формальні вибачення. Осад хоч і залишився, але інцидент був вичерпаний. Однак через кілька місяців стався новий, набагато серйозніший конфлікт. Після поповнення у грудні карти на 800 і 1200 гривень, 31 грудня на мій номер прийшла смс про внесення на карту лише 200 гривень. Хто вніс ці гроші – досі залишається загадкою. Але от дзвінки від «дівчаток» і «хлопчиків», які називають себе «співробітниками банку», починаючи з кінця грудня й по сьогодні, надходять регулярно. І це незважаючи на офіційне звертання на адресу голови правління банку «Ренесанс Капітал» Олега Стринжа, відправлене ще 6 лютого поточного року, двох візитів до філії банку, де був укладений нещасливий договір, і спілкування з його керуючою на ім’я Тетяна. До речі, Тетяна поводилася, м’яко кажучи, непрофесійно: відмовилася прийняти письмове звертання-скаргу, не відповіла на одне-єдине запитання: чому гроші, внесені через касу філії, якою вона керує, не потрапляють за призначенням у повному обсязі. Особливої оцінки потребує робота так званих співробітників так званого відділу «по роботі із заборгованістю», який останнім часом ці доблесні працівники перейменували на «досудовий відділ». При цьому назвати прізвище начальника відділу ніхто з його співробітників так і не зміг. Може, це банківська таємниця? Не знаю, за якими критеріями туди добирають людей, але, судячи з досвіду спілкування, головними їхніми якостями мають бути нахабність, безсовісність і некомпетентність, невміння говорити по телефону й вислухувати співрозмовника. Основне завдання цих людей – дзвонити кожні 15 хвилин (включаючи свята й вихідні), не даючи спокою своїй «жертві», намагаючись вивести людину з рівноваги, спровокувати на конфлікт і довести мало не до інфаркту. Не знаю точно, чи навчають їх цього спеціально, але, судячи з того, що поводяться як сіамські близнюки, спілкуючись по телефону, спільна підготовка в них прослідковується. Вражає кількість таких «співробітників». Тільки за один день мені подзвонили понад десятеро. «Приймайте дзвінки», – наприкінці бесіди, не зважаючи на будь-які пояснення й доводи, загрозливо вторили «досудовики».

Опинившись у цій неприємній пригоді однією з головних дійових осіб, як журналіст, я вирішила провести розслідування. Передусім хотілося довідатися, хто є власником банку, яка його структура, і зрозуміти, чи самотня я у своєму конфлікті із цією кредитною установою.

Одержати відповіді на два перші питання, які, відповідно до чинного законодавства, повинні надавати громадянам без яких-небудь умов і зволікань, я так і не змогла. Неможливо це з’ясувати й через офіційний сайт банку. Однак вдалося знайти в мережі деяку інформацію про те, кому належить «Ренесанс Капітал».

У грудні 2010 року група «SCM», акціонером якої є відомий бізнесмен Рінат Ахметов, і група «Ренесанс Кредит» дійшли згоди про угоду щодо купівлі «SCM» 100% акцій АТ «Банк Ренесанс Капітал» (бренд «Ренесанс Кредит»).

Компанія «System Capital Management», що контролює належний до групи найкрупніших Перший український міжнародний банк (ПУМБ) і належний до групи невеликих банк «Ренесанс Капітал Україна» (Київ), вирішила об’єднати банки.

Про це говорилося в повідомленні прес-служби ПУМБу.

Відповідне рішення було ухвалено 27 жовтня 2014 року.

– Наші банки готові до інтеграції, і та робота, яку ми вже провели, допоможе зробити процес об’єднання максимально комфортним для наших клієнтів, партнерів і співробітників, – прокоментував рішення акціонерів голова наглядової ради ПУМБу Ілля Архипов.

У результаті реорганізації ПУМБ стане правонаступником усіх прав і зобов’язань банку «Ренесанс Капітал Україна» стосовно його клієнтів, партнерів, контрагентів.

Процес приєднання відбудеться під контролем Національного банку й Антимонопольного комітету і буде завершений до кінця 2015 року.

Режим роботи банків із клієнтами у період реорганізації залишиться незмінним.

Як повідомляло агентство, у грудні 2013-го Перший український міжнародний банк (ПУМБ) став власником 100% активів банку «Ренесанс Капітал Україна» замість компанії «SCM».

92,24% активів ПУМБу володіє компанія «СКМ Фінанс», яка є дочірньою компанією «System Capital Management» і спеціалізується на керуванні фінансовими інституціями.

Офіційної відповіді з банку досі не отримано. Вийти на зв’язок із кимось із керівництва бодай на рівні начальника відділу, попри всі спроби, поки що не вдалося. Крапку в цій історії ще не поставлено. Але для когось вона вже може послугувати застереженням не робити необачних кроків, зв’язуючи себе з настільки проблемним банком.

p.s. Сподіваємося, після цієї публікації відповідальні працівники банку все ж дадуть коментар. Редакція готова його оприлюднити.

Хто формально управляє банком?

«Стринжа Олег Володимирович – заступник голови правління з фінансових питань, часткою у статутному капіталі банку не володіє. До призначення обіймав такі посади: директор фінансового департаменту – член правління ПАТ «Універсал Банк»; заступник голови правління – начальник фінансового управління ЗАТ «Банк «Русский Стандарт».

Вдалося знайти й відгуки про цей банк. Виявилося, що я далеко не самотня у своїх претензіях до роботи його працівників. Ось зовсім свіжі відгуки.

Навмисний обман клієнтів

Дали кредитку. При одержанні запитав про умови користування. Маючи негативний досвід раніше із кредиткою іншого банку, від якої відмовився у зв’язку із щомісячним страховим внеском, запитав у представника «Ренесансу», чи немає тут подібних умов, на що мені відповіли, що жодних умов більше немає, крім як 20 грн за користування кредитними коштами в разі користування. Більше жодних переплат і жодних умов. По приїзді до спортзалу у мене не було із собою готівки і я розрахувався кредиткою «Ренесанс».

Зрештою мені прийшла смс, що я повинен оплатити якийсь страховий внесок у сумі 34,04 грн. Дзвоню на гарячу лінію, кажуть, що це одна з умов кредитки, це є в договорі… і бла-бла-бла. У договорі я так і не зрозумів, де воно, але навіть нехай і так, я запитував у представника банку конкретно про те, чи немає ніяких додаткових витрат, платежів, крім як 20 грн за користування кредитними коштами, при цьому пояснивши ситуацію, чому я вже одного разу відмовився від кредитки іншого банку. Я був навмисне обманутий працівником банку «Ренесанс». Не раджу зв’язуватися із цим банком і сам більше не буду користуватися їхніми послугами.

Bearded.vn#gmail.com 04/03/2015

* * *

Взяли кредит, допомогли другові. Друг не мав чим платити, а нам не сказав. Вийшла прострочка, наросла велика сума грошей. Кредит було взято на два роки, прострочки вийшло рік. Нам сказали заплатити одним платежем, щоб цілком погасити кредит. Так і зробили, забувши про кредит. Почали приходити смс про борг 16000 тис. за кілька місяців. Але якщо ми заплатимо 10000 тис., то 6000 тис. спишуть. Потім приходить лист про борг 10000 тис. Дзвонять – борг 11395 грн. Минає тиждень – борг 11150 грн. Звернулася до юриста. Той сказав, що це «лохотрон». Спілкуюся з банком. Почали переконувати вирішити справу мирним шляхом. Іще більш переконалася, що це «лохотрон». Кредит був на 8000 тис. гривень…

Тетяна ДЗЮБА 05/03/2015

* * *

Взяли смартфон у кредит на 12 міс. (Магазин «Ельдорадо», Київ, Петрівка). Договір сьомим шрифтом на 4 аркушах із двох боків. ( На жаль, не тільки цей банк роздруковує такі договори – щоб клієнт не прочитав. А на прохання роздрукувати стандартним 14-м шрифтом кажуть, що не можна!) Запропонували зробити перший платіж. Було із собою 700 грн, оплатили. Є чек. Дівчина написала кульковою ручкою поруч із графіком платежів: платити по 822 грн

6 місяців (типу, тоді буде безпроцентний).

Зробили три платежі по 822 грн. (А у графіку – 12 платежів по 460 грн.) Потім 2 місяці не було грошей – і відразу почали дзвонити колектори, з хамством і погрозами. До десятої вечора. Жах! Хоча до кінця кредиту ще півроку і платили багато, щоб виплатити достроково! На третій місяць зробили платіж, банк, звичайно, нарахував штраф. Але найголовніше, що ті 700 гривень, які я оплатив в «Ельдорадо», банк не зараховує. Вони нікуди не увійшли!!!??? А договір складено так, щоб неможливо було розібратися. Намагалися з’ясувати – економіст, математик і бухгалтер. Браво банку!

arhziga#ukr.net 04/03/2015

* * *

Вже протягом 2-х років мені постійно приходять смс-повідомлення про те, що в мене заборгованість по кредиту, який я ніколи не брала в даній організації. Сьогодні прийшло в черговий раз повідомлення про те, що я обіцяла заплатити борг по моєму кредиту і не виконала умови. Як це можна зупинити?! Відділення в нашому місті немає, тільки точка в магазині. Там сказали, що нічим поки що допомогти не можуть. Чекайте, поки «клієнт» не закриє даний кредит, але мене це вже дістало! Допоможіть.

annaden881#gmail.com 15/02/2015

Це лише невелика частина відгуків.

За матеріалами: izvestiya.odessa.ua

Share Button
!

правила коментування

Поділіться думками





реклама: