Лохотрон від «Фокстрот»

У магазині «Фокстрот» в Івано-Франківську, ще 26 серпня 2012 року – я купила ноутбук. Продавець-консультант запропонував оформити так звані послуги додаткового сервісу і стати учасником акції «Экстра-сервис плюс». Для цього мені треба було додатково заплатити 499 грн. та укласти відповідний договір у магазині при купівлі.

Фокстрот
натисніть для збільшення

Продавець-консультант пояснив, що після закінчення дії договору я зможу отримати знижку на цю суму при купівлі наступного товару. Повірила в порядність продавця і магазина, заплатила й підписала.

І от, не так давно, 5 жовтня, я прийшла туди знову. Знижку мені не надали, відмовили. Адміністратор магазину мотивувала це тим, що я могла отримати знижку в період з 26 липня до 26 вересня, тобто протягом двох місяців — до й після дати закінчення договору (26 серпня). Але ж у самому договорі, який я підписувала два роки тому, про такі терміни — жодного слова.

На мою заяву директор магазину Данило О.М. письмово повідомив: «З метою участі у акції учасник акції повинен в останній місяць дії картки ПДС чи через місяць після закінчення дії картки ПДС звернутися до будь-якого магазину ТМ «Фокстрот техніка для дому» та пред’явити комплект ПДС при придбанні товару».

Складається враження, що організатор акції, а саме магазин «Фокстрот техніка для дому», розраховує на те, що покупці за два роки про акцію просто забудуть, а ті, що звернуться за обслуговуванням, отримують відмову або тяганину (про це написали інші обдурені покупці у своїх відгуках в інтернеті). Тобто ця акція — лохотрон. Хочу застерегти всіх потенційних покупців магазинів «Фокстрот техніка для дому» від розводів, які вигадують недобросовісні торговці.

За матеріалами report.if.ua

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити відповідь

Ви маєте змогу за кілька секунд швидко ввійти за допомогою: 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: