Київстару та МТСу потрібні лохи

В акціях мобільних операторів «Київстар» і МТС перемагають одні і ті ж люди, що ставить під великий сумнів чесність таких конкурсів.

наперстки«Київстар» зараз проводить акцію «70 машин за 70 днів» і днями опублікував імена перших 7 переможців, чим викликав хвилю обурення в соціальних мережах.

Половина людей зі списку – переможці акції «100 авто за 100 днів» і «Битва аватарів: під прицілом», які раніше проводила компанія «МТС Україна». Крім того, у списку є люди з однаковими прізвищами, а також прізвищами і по батькові, що вказує на родинний зв’язок між ними.

Проте в «Київстарі» заперечують, що їхній конкурс – це «лохотрон». «Наша акція по суті – це конкурс, не має нічого спільного з азартом або везінням. Він грунтується виключно на знаннях, досвіді та практичних навичках учасників», – сказав директор з корпоративних зв’язків «Київстару» Михайло Шуранов.

В акції «70 машин за 70 днів» переможці визначаються по активності відповідей на питання. Кожен день перемагає учасник з найбільшою кількістю балів на кінець дня. Тому, вважає Шуранов, збіг переможців пояснюється їх активною участю в обох конкурсах.

Прес-секретар МТС Вікторія Рубан озвучує аналогічну версію. «В Україні з’явилася певна категорія людей – гравців, які професійно підходять до участі в акціях: відстежують статистику, розраховують свої алгоритми гри», – говорить вона.

Варто зазначити, що організатором акцій обох компаній виступала одна фірма – «Велті Українські Мобільні Маркетингові Послуги».

За матеріалами nr2.ru

Share Button

1 коментар до “Київстару та МТСу потрібні лохи

  • 03.03.2014 о 12:34
    лінк

    не вірте КИЇВСТАРУ. Натуральні лохотронщики. Я набрав 725770 балів і виграв дулю, даром віддав гроші. Краще було б віддати бомжу в переході, той хоча б подякував.

    Відповісти
!

правила коментування

Поділіться думками





реклама: