Цинічна реакція Приватбанку на зняття коштів з карткового рахунку сторонніми особами

Громадянин Н., як і багато його співвітчизників, свого часу відкрив картковий рахунок в Приватбанку. Чи користувався активно він ним, чи ні, нам не відомо, але достовірно відомо, що однієї безхмарної серпневої ночі в невідомому напрямку з нового приватбанківського рахунку зникла певна сума грошей, які були дуже потрібні, як з’ясувалось, не лише держателю картки Приватбанка, а і невідомим зловмисникам.

Не зволікаючи, громадянин Н. зранку звернувся до відділення банку із відповідною заявою наприкінці серпня 2013 року. Запам’ятайте це.

У відділенні пояснили, що заяву “передадуть” керівництву, та порадили чекати відповіді. І от вчора, прийшла відповідь від головного офісу банку, який всю провину за невідомо куди пропалі гроші покладає на самого клієнта, відверто “умиваючи руки” своїм співробітникам, і при цьому цинічно запропонували звернутись із цією проблемою до правоохоронних органів.

Ось, власне, сам лист:Цинічний ПриватбанкТрішки уваги на календар: заяву подано наприкінці серпня, відповідь (якщо її можна так назвати) фінансової установи датована кінцем вересня, а надіслано її запитувачу аж наприкінці жовтня 2013 року, тим самим сприявши унеможливленню реального повернення коштів, навіть у випадку звернення до правоохоронних органів.

І після цього, банк і далі сподівається “що це не вплине на подальші стосунки”. Наглий та наївний.

Lohotron.in.ua

Share Button
!

правила коментування

Поділіться думками





реклама: