Пастки для покупців

І знову і вкотре повертаємось до важливої теми – уникнення марнотратства у магазинах зокрема, так і у торгівлі в цілому.

Сучасні магазини та супермаркети являють собою мишоловки, в яких ви легко знайдете якщо не безкоштовний сир, то точно сир зі знижкою. А головна мета тих, хто розставляє такі пастки – зробити все можливе, щоб покупець залишив у касі якомога більше грошей.

Багато хто вважає, що на них зовсім не діють виверти супермаркетів, однак практика показує, що це далеко не так. Навіть якщо ви прийшли в магазин зі списком необхідних покупок, ви все одно купите ще яку-небудь абсолютно не потрібну вам річ​​. Адже у продавців існують “методи”, за допомогою яких вони спустошують наші гаманці по максимуму, нав’язуючи нам разом з потрібним товаром масу непотрібного.

Отже, поїхали!

Великий візок = великі витрати

Порожній простір візка викликає внутрішній дискомфорт і цілком з’ясовне бажання скоріше простір заповнити.

Величезні дзеркала в магазинах готового одягу

Тонкий розрахунок (!): проходячи повз дзеркало, ніхто не може встояти перед спокусою кинути погляд на власне відображення. Немає такої людини, яка на 100% була б задоволена своїм зовнішнім виглядом. Рішення приходить миттєво – потрібно терміново щось купити.

Немає жодної математичної різниці між однією футболкою за 100 грн. і трьома за 299 грн.!

Насправді, ми даремно витрачаємо 200 грн.

По дорозі до каси покупців підстерігають різні перешкоди – в буквальному сенсі слова

То тут, то там ми натикаємося на великі коробки з ходовим товаром. Продавці знають, що покупець більш схильний здійснювати імпульсивні покупки, якщо товар виставлений прямо на дорозі.

Найбільш затребувані продукти – молоко, хліб, сир – магазини завжди часто розташовують у найдальшому кутку приміщення

Ці товари потрібні практично всім, але, поки ви до них доберетеся, ви напевно побачите багато що ще.

Організований безлад

Прийшовши в магазин одягу і окинувши поглядом полиці, ми несвідомо прямуємо або до акуратних светрів, або до вішалок, які виглядають трохи безладно. Наша підсвідомість говорить нам про те, що саме там знаходиться все найцікавіше і варте уваги. Тим часом, безлад на вішалках влаштовують самі продавці.

Знамениті «фінальні розпродажі» , «повні ліквідації» і «знижки у зв’язку з відкриттям магазину»

Це не більше ніж спроби магазинів позбутися влежаного товару (і, треба сказати, вони завжди приносять результат).

Магазини й ресторани часто збуджують апетит клієнтів смачними запахами

Особливо збуджують купівельне прагнення запахи свіжої здоби і кави.

Товари для дітей завжди лежать низько

Якщо не хочете істерик з приводу чергового «Кіндер-сюрпризу» , садіть дітей на візки.

Щасливо оминувшись від усіх спокус і стоячи біля каси, не поспішайте розслаблятися!

Адже у вас перед очима жуйки, шоколад, газети і батарейки. Якщо придивитися уважно, виявиться, що ціна товару на касі трошки відрізняється від ціни товару в залі. На користь магазину, звичайно.

Share Button
!

правила коментування

Поділіться думками





реклама: