Українці готують автомобілі до весни і масово записуються на СТО – а там їх чекають шахраї

Зима не вічна – українці їдуть на СТО. Готуються до теплої пори року. Через зміну температури деталі машини гниють і ламаються. Однак недосвідчених водіїв на станціях уже підстерігають шахраї. Замість того, аби відремонтувати, замінюють нові деталі на старі. Або взагалі нічого не роблять, інформує УБР.

Українці готують автомобілі до весни і масово записуються на СТО - а там їх чекають шахраї

У суботу Людмила їде на СТО. Хоче перевірити, чи пережила її машина зимові дороги. На очі фахівцям навіть боїться з”являтися. Бо ганяла по таких ямах, що страшно й згадати.

Людмила Костенко, водій: “На СТО надо ехать. Машина в ужасном состоянии. Хотя она у меня практически новая. Но надо смотреть, чтоб смотрели специалисты. И я думаю, что это обойдётся в какую-то копеечку”.

Автомобіль дівчина віддасть на комп’ютерну діагностику. Вона коштуватиме 200 гривень. Це аби подивилися, що потрібно замінити. Точно доведеться заливати нове мастило. Бо машина пробігла більше ніж 10-ть тисяч кілометрів.

Людмила Костенко, водій: “Здесь масло. Я проверяю, когда машина в остывшем состоянии, на какой уровень. Там есть максимум, минимум. Особо я не вложу сюда, чтоб ничего… главное, как говорится, если ты не специалист, главное ничего не испортить, показывая себя специалистом. Всё, что знаю, смотрю”.

Таких водіїв, як Людмила, на станціях техобслуговування чекають із відкритими обіймами. Готові перевірити геть усе. Особливо, коли зима поступається весні. Температура повітря різко змінюється. І деталі ламаються. У цей час насамперед запропонують провести банні процедури для авто. І змити усі реагенти, якими посипали дороги – аби днище не ржавіло. Ціна сервісу – від 50-ти гривень. Далі – замінити двірники, які від перепадів температури можуть зноситися. За це візьмуть – у середньому 350 гривень – залежно від марки авто. За чотириста прочистять кондиціонер. А потім – заженуть машину на підйомник.

Роман Козачище, керівник відділу сервісу автомобілів: “Чтобы специалисты осмотрели снизу тормозную систему, ходовую часть, так же защиты днище. Очень много на таких автомобилях на сегодняшний день применяется пластиковых защит днища. При штурме сугробов, при отрицательной температуре пластик хрупкий. Есть вероятность того, что они поломаны, и их нужно заменить”. 

Ми вирішили перевірити на форумах, що радять оглянути у першу чергу не працівники СТО, а звичайні водії. І знайти оптимальні ціни у сервісах. Виявляється, потрібно подивитися, чи немає на авто сколів чи подряпин. Вони із часом призведуть до корозії кузова. Приховати невеликі ушкодження можна самостійно – за допомогою спеціальних олівців. Стартова ціна – від півсотні гривень. А ще – не забудьте перевірити глушника. Аби його підрихтували, потрібно заплатити до двохсот гривень. А поставити новий – близько тисячі. Не ризикуйте також їздити з акумулятором, котрий ось-ось вийде з ладу. Новий обійдеться від п’ятисот гривень. Ну і не забудьте про розвал-сходження коліс. Його регулювання коштуватиме в середньому 70-100 гривень.

Найбільше проблем із так званими підсніжниками. Це авто, які простояли без руху всю зиму. Не виключено, що доведеться міняти електропроводку. Тоді гаманець схудне, щонайменше, на півтисячі гривень. До речі, винуватцями такої вашої фінансової трагедії можуть стати навіть гризуни, які змайстрували гніздо прямо під капотом залізного коня. І гострять зуби об деталі.

Роман Козачище, керівник відділу сервісу автомобілів: “Машина приезжала на обслуживание с живой крысой в моторном отсеке. Которую мы 3 часа не могли оттуда извлечь. Но потом всё-таки мы её поймали”.

Прогризти дірку в гаманці можуть не тільки хвостаті диверсанти. А й співробітники СТО. Перемонтують навіть те, що працює, як годинник. А ще недоливають мастило і перепродають зекономлене. Або й узагалі до машини не торкаються. Натомість виставляють космічні рахунки.

Макс Масленніков, водій: “Ты приезжаешь на СТО поменять масло. А тебе меняют шаровые опоры, ремонтируют инжектора, и говорят, что если ты этого не сделаешь сейчас, то машина никуда не поедет, и ты разобьёшься не дай Бог”.

Таких умільців Макс у своєму житті бачив не раз. Каже: на подібних станціях за носа водять не тільки чайників, а й водіїв зі стажем. Бо перевірити, чи на совість відремонтували авто – неможливо. Тим паче, що до самого цеху, де відмиватимуть гроші, – вас не пустять.

Макс Масленніков, водій: ” Распространены такие случаи, когда на специализированых СТО. Меняют новые детали или, скажем так – хорошие детали на старые. Аналогичные, которые у них есть на СТО. А потом продают их и кладут разницу себе в карман”.

На прощання махають рукою і бажають вам щасливої дороги. Аби не стати жертвою лохотрону, обов’язково напрошуйтеся спостерігати за ремонтом. Інакше – шукайте іншу станцію. Старі запчастини забирайте із собою. І головне – користуйтеся лише перевіреними СТО. Такі можуть порадити друзі або колеги.

Share Button
!

правила коментування

Поділіться думками





реклама: