Війна водіїв з паркувальниками: хто кого?

Водіям вже недовго залишилося перейматися питанням, де «кинути» свої авто у Києві, при цьому регулярно відстібаючи «кревні» сумнівним паркувальникам. Це обіцяє їм влада. До 2025 року в столиці планують створити щось на зразок окремо взятого «паркувального раю». Детально вивчивши всі обіцянки та поради влади, «ГолосUA» спробував з’ясувати, чи довіряють їм самі водії.

Цілячись в замет, переконайтеся, що він не зайнятий!

Автовласникам добре знайома ситуація в стольному граді: приїжджаєш за покупками в торговий центр, в гості, до рідного дому, а автомашину поставити – ніде. Протягом трьох-чотирьох найближчих років киянам обіцяють тисячі нових паркувальних місць. «Ми закінчуємо розробку комплексної програми з будівництва автостоянок. Вона визначить для цього розміщення понад ста ділянок на території Києва до 2025 року», – повідомив директор комунальної організації« Інститут генерального плану Києва» Сергій Броневицький. За його словами, паркінги спорудять біля пересадочних вузлів ліній метро та транспортних магістралей, в центрі міста і навіть у деяких «спальних» житлових масивах. Такі майданчики будуть обладнані на Броварському проспекті, проспекті Перемоги, а також на вулицях Пушкінській, Терещенківській. Облаштують їх і недалеко від станції метро «Червоний хутір», на Великій окружній дорозі. До того ж КМДА планує побудувати 8 майданчиків для автостоянок на більш ніж 3 тис. машиномісць вже досить скоро – до 2015 року.

«Після цього в планах адміністрації – посилити режим паркування в центральній частині міста», – попередив С. Броневицький. Однак класичний принцип «вранці гроші – увечері стільці» в столиці діє з точністю до навпаки. На тротуарах Хрещатика, раніше щільно заставлених машинами, заборонили стоянку авто вже зараз. Не отримавши обіцяних «парко-машино-місць», трудящі навколишніх офісів по буднях вимушено «забивають» своїми автомашинами всі навколишні вулички. До вечора проблема наростає як снігова куля. Жару піддають і ДАІшники, що перекривають центр і набережну для проїзду перших осіб країни. Результат у наявності: все стоїть на Подолі, Печерську, Оболоні і навіть на Троєщині з Воскресенкою. Таке ось «поліпшення».

За відмову платити «в кишеню» можуть і побити

Дивує таке: «однією рукою» посилюючи правила стоянки авто, влада одночасно закликає пересічних водіїв не підкорятися паркувальникам. На своїй сторінці в Facebook 6 квітня Прем’єр-міністр України Микола Азаров розмістив досить цікаву інформацію: мовляв, якщо на стоянці нема паркомата, це – не парковка. «Ми твердо стоїмо на позиції, що паркомати мають бути встановлені у всіх містах України. Також хочу звернути увагу всіх, що водії можуть не платити паркувальникам, оскільки ці дії розглядаються як незаконні », – зазначив він.

Проте з’ясувати, хто працює легально, а хто займається шахрайством, рядовим громадянам досить складно. У цьому на власному досвіді переконався киянин, водій з 21-річним стажем Валентин Сідько. Він згоден платити за парковку лише в разі, якщо у паркувальника на комунальній території є касовий апарат. Валентин вважає, що біля магазину чи салону їх присутність взагалі незрозуміла. У нас же, коли відкривається така «точка», відразу захоплюється шматок території під парковку. І туди машини вже пускають тільки за гроші, «знімаючи» по 5-10 гривень. А можна «наполягти» і на 20. «Недавно був випадок: під’їжджаю до ТЦ «Лівобережний», мені треба було в залізничну касу зайти. Так мене не пустили на стоянку, коли відмовився платити. Кажу «касиру»: «Тут же написано – парковка торгового центру. Ти охоронець, так охороняй». А він накинувся з кулаками, коли я зажадав документи. Ледве забрався».

Страшна помста

Відчай від того, що ніде поставити машину, змушує автовласників йти на різні хитрощі. Відомий український музикант і кліпмейкер Віктор Скуратовський поділився випадком, коли якось «приткнувся» свій «Вольво» неподалік від паркінгу поблизу одного з торгових центрів. Коли артист повернувся до автомобіля, виявилося: всі чотири колеса машини пробиті «невстановленим залізним предметом». Хто в цьому випадку постарався (можливо, що й самі паркувальники) – так і залишилося невідомим.

Схоже, в очікуванні нових автоматизованих парковок водіям слід брати приклад з анекдотичного персонажа: зустрічаються двоє друзів. Один хвалиться: «Я собі круту тачку придбав. Тепер паркуюся скрізь безплатно. Тільки під’їжджаю – відразу місцем поступаються». Другий дивується: «Ти що, на «Бугатті» наскладав?» – «Ні, евакуатор купив».

Ціни на паркування в Києві

З січня 2009 року в Києві було введено в дію нові тарифи на послуги паркування:

I територіальна зона (пл. Європейська, вул. Трьохсвятительська, вул. Михайлівська, вул. Велика Житомирська, вул. Володимирська, вул. Льва Толстого, вул. Льва Толстого, вул. Велика Васильківська, вул. Саксаганського, вул. Еспланадна, вул. Басейна, вул. Шовковична, вул. Грушевського, пл. Європейська) – 10 грн за годину.

II територіальна зона (вул. Хрещатик, вул. Ярославська, пров. Ярославський, вул. Нижній Вал, вул. Глибочицька, вул. Артема, вул. Мельникова, вул. Олени Теліги, вул. Довженко, вул. Індустріальна, бул. Чоколівський, пр. Червонозоряний, пл. Московська, бул. Дружби Народів, Набережне шосе) – 7 грн за годину.

III територіальна зона (інші вулиці Києва поза II територіальної зони до меж Києва) – 5 грн за годину.

З метою виконання вимог Правил паркування транспортних засобів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2009 № 1342, з 1 лютого 2011 року плата за паркування з використанням послуги «мобільне паркування» стягується відразу з 1-ї хвилини паркування. Мінімальна оплата – за півгодинне паркування; з 31-ї хвилини оплата вже – похвилинна.

***

Читайте також:
Официальная позиция киевской мерии: за парковку платить не нужно (документы)

Официальная позиция киевской мерии:

за парковку платить не нужно (документы)

 

 

Share Button
!

правила коментування

Поділіться думками





реклама: