До Києва з усієї країни з’їжджаються шахраї: міліція б’є на сполох

До Києва з усієї України з’їжджаються аферисти та шахраї. Київська міліція намагається захистити туристів спеціальними “гідами”.

Через активізацію в Києвї злодіїв напередодні Євро-2012 міліція посилює патрулювання, переодягнені міліціонери стежать за злодіями в метро. Для вболівальників Євро випустили спеціальні інструкції – “гіди безпеки”, де гостям Києва різними мовами пояснюють, що робити в різних ситуаціях і як відрізнити справжнього міліціонера від переодягненого шахрая, пише “Сегодня“.

На двох сторінках з фото і коміксами гостям Києва пояснюють, як, наприклад, відрізнити міліціонера від переодягненого шахрая. Там пишуть, що машину може зупинити тільки міліціонер. А якщо авто зупиняє людина у формі, схожій на міліцейську, і пропонує пройти перевірку вихлопних газів і вимагає штраф, потрібно відразу телефонувати за телефоном “102”.

Читайте: Як відрізнити інспектора ДАІ від афериста. Поради гостям Євро-2012

“Навіть якщо відбудеться хоча б одна кишенькова крадіжка в іноземця, нам, природно, буде неприємно, хоча такі злочини є в будь-якій країні Європи”, – наголосив начальник прес-служби МВС Володимир Поліщук.

За останні дні у центрі Києва спіймали кишенькових злодіїв, які промишляли в тролейбусах №16 і №18. В районі ринку “Дніпро” у Святошині затримали злодія в автобусі. Він витягнув гроші з кишені іноземця. А на Позняках хлопець з Вінницької області зірвав з шиї 21-річної киянки золотий ланцюжок.

Зараз міліція вже перейшла на режим бойової готовності, і в штатському вони їздять у транспорті, вистежуючи потенційних злодіїв. На Євро-2012 очікують, що кількість злочинів збільшиться.

“У натовпі легше вчинити злочин. А ще причина в менталітеті наших гостей. Іноземці більш безтурботні. Можуть залишити сумку без нагляду або покласти гаманець на видноті. Вони так звикли. А у нас все інакше: залишив валізу – через п’ять хвилин її вже немає”, – заявив начальник прес-служби київської міліції Ігор Михалко.

Share Button
!

правила коментування

Поділіться думками





реклама: