Топ-10 найчастіших випадків мобільного шахрайства назвали у Львові

Найчастіше львів’яни купуються на повідомлення, де просять переказати кошти й отримати вдвічі більше. У Львові складено рейтинг мобільного шахрайства.

Топ-10 найчастіших випадків мобільного шахрайства назвали у ЛьвовіЯк повідомив Дмитро Пономаренко, директор західного територіального управління одного з мобільних операторів, найчастіше мобільне шахрайство полягає у повідомленнях, де абонента просять переказати гроші на певний номер і взамін отримати вдвічі більше коштів.

На другому місці – повідомлення з проханням надіслати безкоштовне “смс”, аби відписатися від спаму. Номер, на який надіслане повідомлення, виявляється платним і коштує від 3 до 5 доларів.

У списку мобільного шахрайства наступним є повідомлення про необхідність знайти рідкісну групу крові, аби врятувати дитину. У такому “смс” вказаний і номер, на який необхідно телефонувати. Але одразу після натиснення кнопки “виклик”, абонент втрачає зі свого рахунку 20-30 гривень.

Ще у списку – випадки, які трапляються на вулиці: до перехожого підходять особи і просять дати телефон, аби зателефонувати хворому родичу. Коли ж вони повертають мобільник, на рахунку не стає коштів.

Трапляються і випадки шахрайства, коли зловмисники набирають комбінацію цифр, якою активізують програму надсилання без відома абонента повдіомлень на платні номери.

У іншому випадку шахраї надходять “sms” з проханням надіслати 5 гривень, бо у іншого абонента нема грошей на рахунку. Коли ж гроші надіслані, ніхто так і не передзвонює.

Випадок під назвою “Поверніть мої гроші”. Абонент отримує повідомлення з інтернету про те, що йому на рахунок хтось переказав певну суму коштів. Через декілька хвилин після цього надходить інше повідомлення з інформацією, що це помилка і проханням повернути кошти.

Інший тип шахрайства — коли абоненту приходить “sms” зі змістом: “банк відмовив вам у видачі кредиту”. Наступного дня телефонує автовідповідач й повідомляє про необхідність погашення кредиту.

“Водночас автовідповідач надає можливість з’єднання з псевдооператором, – розповідає пан Пономаренко. – Він нібито з’єднує вас з представником служби безпеки банку, яка запитує особисту інформацію: номери кредитних карток, пін-коди. Після цього з рахунків абонента зникають кошти”.

Останнім, десятим найчастішим випадком мобільного шахрайства є повідомлення з текстом: “Ви виграли!” й номером, за яким потрібно зателефонувати, аби отримати детальнішу інформацію.

“Абонента інформують, що вона виграла похід у кінотеатр, автівку чи телевізор, але задля отримання подарунку потрібно придбати ваучер поповнення на 500 гривень або більше й повідомити код поповнення”, – додає пан Пономаренко.

За матеріалами pressclub.lviv.ua

Залишити відповідь

Ви маєте змогу за кілька секунд швидко ввійти за допомогою: 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: