Новорічний лохотрон: як продавці дурять українців на розпродажах

Продавці, готуючи передноворічні знижки, міняють цінники на вдвічі дорожчі, а потім пропонують товар ніби-то зі знижкою 50%, з”ясували журналісти програми “Гроші”.

Новорічний лохотрон: як продавці дурять українців на розпродажахУкраїнські маркетологи професійно грають на людській жадібності. І роблять це абсолютно законно. Завищити ціну вдвічі, а потім продавати за тою ж ціною в Україні – не злочин, кажуть експерти.

“Це виходить хитрість, але це не можна назвати обманом. Це тепер приватна власність і кожен має право”, – коментує ситуацію перший віце-президент Всеукраїнської федерації споживачів Ірина Назаревич.

Професійні рекламісти отримують шалені гроші за те, що придумують, як краще надурити покупця. Усі ці розводи у маркетингу називаються просто – хороший рекламний хід.

Крім того, журналісти перевірили акційні товари, заради яких покупці ходять у один і той же супермаркет цілий рік. З”ясувалось, за європейськими брендами зазвичай ховають китайський непотріб. Так, ніби-то французький посуд, який продавався по акції в одному з супермаркетів країни виявився китайським.

“Практично ніякого відношення до Франції немає. Це російський бренд, російський посуд, який випущений в Китаї. Більше того на території Росії цей бренд неодноразово наказувався”, – розповідає телеведучий Віктор Литовченко. (Джерело)

Читайте також: Святкові розпродажі: схеми обману покупців

Share Button
!

правила коментування

Поділіться думками





реклама: