Антишахрайство від Укрзалізниці – рейс для провідників підбирає комп’ютер

З 1 липня провідники поїздів втратили свої насиджені місця, адже тепер рейс для кожного визначається випадковим відбором раз на квартал.

Так, за задумом «Укрзалізниці», можна буде подолати корупцію на залізниці, коли на престижні маршрути призначали своїх людей.

Крім того, жеребкуванням передбачається припинити контрабанду, якою грішать деякі провідники на «козирних» напрямках. Співробітники редакції побували на столичному вокзалі і дізналися, що думають про нововведення провідники і їхні пасажири.

Більшість «працівників білизни і чаю» сприйняли це нововведення в багнети і вже прозвали нову систему «лохотроном». «Ви кого з провідників не запитаєте – всі проти нової системи. Адже проїзна бригада на кшталт сім’ї, тут живеш тижнями. А тут не встиг адаптуватися, як через кілька місяців знову змінювати склад», – переконує провідник з 20-річним стажем Олена Новікова, яка працює в потязі «Київ-Євпаторія».

Начальник іншого поїзда «Євпаторія-Київ» Тетяна Сулима, яка до цього 12 років пропрацювала на іншому напрямку, вважає, що працювати буде важче. «У старій команді у мене було в підпорядкуванні 44 особи і кожному я довіряла на всі 100%. Розуміли одне одного з півслова, а зараз все потрібно починати спочатку». Провідників обурює, що відмовитися від нових напрямків не можна. Або їдеш, або кидай роботу. «Виходить, новачки, які ще вчора працювали на внутрішньообласних маршрутах у Вінницькій області, вже сьогодні їдуть в Москву! За що така шана? Крім того, люди не готові після 8-годинних поїздок відразу перемикатися на напрямки, які займають більше 30 годин – з проходженням митниці, прикордонного контролю, запевняють співробітники складу «Івано-Франківськ-Москва».

«У нас хлопець пропрацював всього два роки і завдяки комп’ютеру потрапив на поїзд до Владивостоку. Це 8 діб тільки в одну сторону. У мене за 19 років роботи на залізниці не було такої тривалої зміни!», – Каже провідник Тетяна.

На рахунок контрабанди запевняють, що зараз вона вже не така масова, як за часів дефіциту. «Ну а якщо хтось возив, то з’ясує, хто потрапив на його напрямок, наприклад, в поїзда за кордон, і домовиться. Але це буде вже складніше, ніж раніше», – припускає один з провідників.

Є й провідники, які з радістю сприйняли нововведення. «Тепер робота буде постійно, а не тільки влітку, – кажуть працівники резервного складу поїзда «Київ-Сімферополь». – Деякі дали кому треба грошей і роками їздять на одному напрямку! А ми весь час на підхваті, так як наша бригада належить до резервних. У результаті взимку зарплата була не вище 1,3 тис. грн.».

Більшість опитаних пасажирів нічого не знали про новинку, зате сервісом в поїздах були задоволені. «Відзначила про себе, що провідники працюють на совість: чай, постіль – вчасно, спілкувалися культурно», – каже Валентина Ожередова, що приїхала до Києва на поїзді «Вінниця-Москва».

За матеріалами paralleli.if.ua

Share Button
!

правила коментування

Поділіться думками





реклама: