Головне, звучить гордо

Шалена конкуренція в рекламному бізнесі змушує маркетологів вигадувати все нові засоби із запаморочливими назвами і ще більш запаморочливими компонентами. І все це, щоб створити і утримати жіночу красу.

Так, популярний сьогодні «екстракт кашеміру», судячи з реклами, що є компонентом мало не кожного поважаючого себе шампуню, – це банальний ланолін, тобто віск, одержуваний при промиванні овечої вовни. Але ланолін – це якось по науковому сухо, а віск – це немодно і дешево.

Тому шляхом виснажливих мозкових штурмів маркетологами було прийнято рішення назвати речовину екстрактом (так розумніше), а вовну – кашеміром (так гарніше і дорожче).

А те, що насправді кашемір – це підшерсток виключно ямайських гірських кіз, а ніяких не овець, вже не так важливо. Головне, звучить гордо.

Share Button
!

правила коментування

Поділіться думками





реклама: