У «ПриватБанку» не обміняють валюту, якщо клієнт не назве номер свого мобільного

У «ПриватБанку» клієнтові, що побажав обміняти валюту, окрім самої суми потрібно надати касирові свій номер мобільного телефону. Без цього касир не зможе обміняти валюту.

Процедура виглядає таким чином: клієнт надає номер телефону касирові, той забиває його в базу, після чого на телефон приходить код. Клієнт говорить цей код касирові. Після цього на телефон клієнта приходить повідомлення про курс обміну і грошові кошти, які йому мав віддати касир. Правда, повідомлення приходить не до операції конвертації, а після.

У головному офісі банку видання повідомили, що збирають номери, щоб відновити свою базу клієнтів, а потім надавати їм широкий спектр послуг безпосередньо за допомогою мобільного зв’язку.

«Це йде ідентифікація клієнтів для оновлення бази даних. Ми зараз закінчуємо створення єдиної бази своїх клієнтів в тому технологічному вигляді, який дозволить клієнтові здійснювати операції, не заходячи в банк. І телефон є одним з головних ідентифікаторів клієнта», – пояснює прес-секретар «ПриватБанку» Олег Серга. За його словами, банк зараз також оновлює базу фотографій своїх клієнтів. Працівники фінустанови також пояснюють збір номерів мобільних телефонів клієнтів боротьбою шахрайством.

Крім цього, можливо, на телефон приходитиме розсилка курсів валют у разі, якщо курс сильно мінятиметься або ж будуть якісь акції по обміну валюти.

W

Залишити відповідь

Ви маєте змогу за кілька секунд швидко ввійти за допомогою: