Користувачі соціальних мереж занадто необережні в Інтернеті

Більшість користувачів соціальних мереж розкривають важливу інформацію про себе, яка може бути використана зловмисниками, говориться у щорічному звіті State of the Net, підготовленому американською організацією Consumer Reports, повідомляє TGDaily.

Так, 52 відсотки опитаних користувачів розкрили повну дату народження, 21 відсоток хоча б раз публікували фотографії своїх дітей, а 13 відсотків – їх імена.

Вісім відсотків респондентів призналися, що розкрили в соціальній мережі свою домашню адресу. Три відсотки публічно повідомляли, що вийшли з дому. При цьому дев’ять відсотків користувачів призналися, що у 2009 році стикалися із шкідливими програмами, шахрайством у мережі, крадіжкою особистих даних або образами.

За оцінками Consumer Reports, через віруси, шпигунське ПО і фішинг за останні два роки економіка США втратила 4,5 мільярда доларів. За цей же період вірусне зараження пережили 40 відсотків американських домогосподарств, підключених до Мережі.

Всього співробітники Consumer Reports, що спеціалізується на споживчих звітах і тестуванні різноманітних товарів, опитали представників двох тисяч домогосподарств. Опитування проводилося через Інтернет.

Залишити відповідь

Ви маєте змогу за кілька секунд швидко ввійти за допомогою: 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: