Газетно-пенсійний лохотрон від Пошторг

Тема всіляких «лохотронів», де людям пропонують величезні гроші за те, що вони вгадають легеньке слово чи просто подзвонять на вказаний телефон – вже набила оскомину. Основною аудиторією, що страждає від сучасних Остапів Бендерів є пенсіонери, які ще з радянських часів звикли, що все, про що пишуть у газетах або показують по телевізору є правдою.

Пенсійний фонд України є засновником та видавцем щотижневика «Пенсійний кур’єр», який передплачується та частково безкоштовно розповсюджується серед пенсіонерів. І на шпальтах цієї газети останнім часом постійно друкується великим шрифтом оголошення від такого собі ТОВ «Пошторг», в якому пропонується відгадати «дуже зашифроване» слово «багатство» і виграти 125 000 гривень. Для цього пропонується заповнити безкоштовний купон і відправити на адресу цього підприємства. Адресою є абонентська скринька. Багато пенсіонерів можуть читати лише в окулярах, мабуть тому дуже дрібненьким шрифтом, який важко прочитати навіть людині з нормальним зором, на цьому купоні вказано: «Я добровільно передаю свої зазначені нижче дані ТОВ «Пошторг» для обробки мого замовлення та даю згоду на довічне зберігання цих даних, трансграничну передачу та використання повного переліку представлених мною персональних даних для отримання рекламних пропозицій від ТОВ «Пошторг» або його комерційних партнерів. Внесення змін у персональні дані або відкликання таких (відмова від отримання розсилки) виконується письмовим або телефонним зверненням до ТОВ «Пошторг». Ні телефону, ні адреси ТОВ «Пошторг» в оголошенні немає. Як кажуть: «Дзвоніть у рейку».

А людина, надсилаючи цей купон, автоматично стає мішенню для всіляких інших «лохотронів» цього підприємства та його “комерційних партнерів”.

Аналізуючи рекламу всіляких «поясів для схуднення», обігрівачів та інших «розумних подарунків із знижкою більш ніж 30%», яка також постійно розміщується у «Пенсійному кур’єрі», можна зробити лише один висновок – наших пенсіонерів обманюють, і у цьому обмані беруть активну участь саме ті, хто в першу чергу повинен їх захищати.

Простий приклад – реклама в цій газеті плівкового обігрівача «Звичайне чудо», який коштує «всього» 360 грн плюс витрати на пересилку. В інтернет-магазинах Києва такий обігрівач коштує 280 грн з безкоштовною доставкою по місту. Проста арифметика показує, що так звана «знижка» робить товар дорожчим майже на 30%. Чи,може, шановні рекламодавці спутали значення слів «знижка» і «націнка»?

Виникає законне питання до керівництва нашого Пенсійного фонду: «Панове чиновники! До яких пір ви будете допомагати всіляким шахраям обдурювати самі незахищені верстви населення – пенсіонерів? Чи, може, ви також маєте з цього відсоток?».

Наостанок хочеться нагадати і самим пенсіонерам стару, як світ, приказку – безплатний сир буває тільки в мишоловці. Перед тим, як приймати участь у будь-яких багатообіцяючих акціях, навіть розрекламованих у такому солідному виданні, як «Пенсійний кур’єр», – добре подумайте і не віддавайте шахраям свої кошти, які ви заробили багаторічною працею.

W

Share Button
!

правила коментування

Поділіться думками





реклама: