“Рідерз Дайджест” або як не працює вислів “Попереджений – означає озброєний”

Не дивлячись на багаточисельні публікації в пресі, власний сумний досвід, застереження фахівців, люди продовжують потрапляти в пастки, розставлені “лохотронщиками”. Із незрозумілих причин стара народна мудрість “Попереджений – означає озброєний” не працює…

Самі того не підозрюючи, Ви вже можете бути володарем Спеціального призу в 20 000 гривень. В даний час Комісія з проведення розіграшів призів “Рідерз Дайджест” веде активний пошук тримача виграшного номера. Причому в процесі заочного відбору майбутніх одержувачів нашої пропозиції і потенційних призерок фіналу з кожних 100 адрес в регіоні.

…Так починається лист, який отримала моя бабуся – пенсіонерка з багатолітнім стажем. Аби адресат відчув всю важливість моменту і глибину щастя, що осягнуло його, укладачі листа продовжують по накатаній:

Враховуючи, наскільки малий був цей шанс, Ви можете запитати: “Чому саме мій?”. Не вдаючись до деталей, скажемо лише, що відбір проводився по певних критеріях, і Ваші адресні дані відповідали їм на всі 100%.

І ось тут-то виникає першае підозра: звідки вони узяли ці самі адресні дані? Бабуся живе за своєю новою адресою всього нічого, не замовляє покупки додому, не переписується “у контакті” і в “однокласниках”, до того ж, будемо відверті, і домашній індекс сходу не пригадає.

На жаль, питання повисло в повітрі, бо задати його нікому. Ні на одному аркуші немає ні адрес, ні телефонів, ні прізвищ ініціаторів благої справи по роздачі грошей – лише неразбірливі підписи і номер абонентської скриньки. І це погано – адже ощасливлена бабуся не має можливості навіть сказати “спасибі” своїм добродійникам, тим більше що жалюгідними 20 тис. грн. справа не обмежується.

Увага! Ваше ім’я знаходиться в списку учасників з регіону Київ, які дістали можливість реєстрації у фіналі VI Розіграшу призів “Рідерз Дайджест”. 500 000 гривень Першого призу будуть негайно перераховані на рахунок переможця протягом 72 годин після підтвердження всіх банківських реквізитів.

Ще не схаменувшись від щастя, що звалило на нього, розміром в півмільйона гривень, адресат отримує наступну порцію інформації, яка здатна непідготовлену людину убити наповал: Я настійно рекомендую Вам діяти дуже оперативно, аби підтвердити свій статус фіналіста і використовувати всі унікальні можливості цієї пропозиції, адже 1 000 000 гривень вже готові до виплати.

Що ж потрібно зробити для того, щоб отримати заповітний мільйон? Всього нічого: замовити книгу “2005 практичних порад” вартістю 129,9 грн. Але якось не віриться, що для здобуття такої, відверто скажемо, дуже невеликої суми хтось міг винищити стільки поліграфії. Судіть самі: у конверті прибули “паспорт фіналіста”, два конверти для відповіді (один – для відповіді “так”, інший – для відповіді “ні”), два листи (роздрукованих на кольоровому принтері), два великі рекламні буклети і, нарешті, картка для здобуття подарунку-сюрпризу із захисним шаром. Все це укупі коштує немалих грошей, тому навряд чи покупка “2005 практичних порад” принесе організаторам заходу якісь нечувані бариші.

Секрет простий: покупка “Порад” – це не кінець, а лише початок масштабної акції по викачуванню грошей з клієнта. Перегляд багаточисельних форумів по цій темі показав, що за першим листом з новинами про виграш послідує друге – із звісткою про “експрес-приз”, потім третє – про “сюперприз”, потім четверте – про “спеціальний приз” і так далі. При цьому ні серед учасників форуму, ні серед знайомих, родичів і сусідів мені не удалося знайти жодного везунчика, який отримав хоч який-небудь приз, а тим більше автомобіль або 1 млн. грн. Зате учасники акції отримують дещо інше.

Ось витримка з коментаря на форумі “Рідерз Дайджест – лохотрон чи ні?”

На даний момент я знаходжуся в стані досудового врегулювання конфлікту з ними. Вони вимагають (через колекторну контору “Кредитэкспресс”) оплату не замовленого, але отриманого мною товару.

А ось лист, присланий на інший форум:

Є таке видавництво, по-моєму, Ридерз Дайджест. Вони розсилали листи: ви прошли три відбіркові тури, у вас цілих 6 шансів, аби виграти в суперфіналі якусь лабуду (машину, гроші,… не пам’ятаю). Відішліть конверт із словом “так” або “ні”. Помічені конверти були прикладені. Один наш співробітник повівся і відіслав конверт з позначкою “так” – погодився брати участь в розиграші. Через декілька днів отримав поштою якусь книжку, яка йому абсолютно не потрібна і рахунок на оплату – близько 100 грн. з попередженнями сплатити, а то буде страшне!

Є на форумах і припущення щодо того, як “видавництво” дізнається наші дані та поштові адреси. Всі їх можна систематизувати в декілька пунктів:

– покупка баз даних на Петрівці;

– покупка анкетних даних у недобросовісних співробітників компаній, де ви будь-коли реєструвалися з обов’язковою умовою “нерозголошення особистої інформації” (інтернет-магазіни, покупки по каталогу, кадрові агентства і так далі);

– використання власної бази даних з колишніх і справжніх підписантів;

– пропозиція адресатам прислати в редакцію дані 20 близьких і друзів для “традиційного розіграшу призів”.

Але тут є одне “але”. Жодним з цих способів моя бабуся “засвітитися” не могла з багатьох причин. Зате на її ім’я був відкритий депозитний рахунок в банці, і це чи не єдине місце, куди попали її “свіжі дані”. Що це – прямий зв’язок або дивний збіг?

W

Український переклад: Lohotron.in.ua

Share Button
!

правила коментування

Поділіться думками





реклама: