Секрети обдурювання покупців

Два тижні тому придбав супер-телевізор SAMSUNG із купою плоских дюймів на екрані. Продавець, який мене “заохочував”, запропонував узяти вибраний “тєлік” на складі магазину, запакований, а той що на вітрині залишити: і часу багато запаковувати, та й взагалі це марна робота. Скажу чесно – з маленькою недовірою я сприйняв його слова – але кляте бажання якнайшвидше притащити техніку додому переважило, що я і зробив, без зайвої мороки собі та продавцю.

І що тепер? Я продавцю щиро вдячний за пораду, адже (тут і далі наведені типові шляхи обману продавцями нас і вас – наївних покупців):…

Телевізори “Горизонт” видають за Sony

“Екс-директор супермаркету електроніки:

– Хочу вам повідати, як в одному дуже відомому мережному магазині продається техніка. – Я працював в одному з супермаркетів директором. На початку грудня до нас прийшло близько 250 телевізорів “Горизонт”. Корпуси у них – точнісінько Sony. Якщо не бачиш “шильдик” (тобто блискучий лейбл, прикріплений до корпусу. – Прим. авт.), не зрозумієш, який телевізор наш, який – японський.

Відразу надійшов наказ з центрального офісу: всі телевізори поставити на склад і не виставляти в зали до особливого розпорядження. Воно поступило через 3-4 дні. Приїхав такий собі майстер з рюкзаком. Він відколупнув ВСІ шильдики “Горизонт”, а на їх місце майстерно поприсобачував Sony. Разом з цим він приклеював і наклейки на задню панель.

Далі послідувала команда з офісу: виставити в зал новоспечені Sony з 30-відсотковою знижкою – без пульта, інструкції і коробки (на них не вийде переклеїти назву).

В результаті ми злили всю партію приблизно за 2-3 дні за ціною 2400 грн. при тому, що “Горизонт” коштує 990 грн.! Ось вам і надприбутки. Не дивно, що покупців тут називають “коровами”. Мабуть, дійними…

Це не тільки обман споживача, але і кримінальний злочин, шахрайство. Потрібно, щоб цією справою зайнялося Управління по боротьбі з економічними злочинами. Але, щоб порушити справу, потрібно свідоцтва потерпілих. Крім того, треба вимагати повернення грошей, виплату неустойки, моральну компенсацію… Якщо ви підозрюєте, що стали жертвою обману, дзвоніть у місцеві відділи комітетів захисту прав споживачів. Там допоможуть скласти позови, заява в прокуратуру, УБЕЗ.

Чудеса із знижками

“Я працював в різних магазинах, – говорить Андрій В. – Найбільше мене уразили наші “дикі” розпродажі. Напередодні якого-небудь свята на зразок 8 Березня, Нового року оголошується “обвал цін”. І в ніч перед “червоною датою” початку розпродажу ми всім колективом сиділи і переписували ціни. Знаєте, як вони оформляються: стара закреслюється і пишеться нова. Так от, ми в більшій частині цінників розмір цієї “найстарішої” ціни збільшували рівно на стільки, на скільки робили знижку. Тобто ніякого розпродажу не було: штовхали товар за старими цінами!”

“Я працюю в невеликому магазині, що продає одяг відомих фірм, – пише на e-mail Світлана. – Періодично ми проводимо акцію: купи дві речі, а третиною одерж безкоштовно. Покупці думають – це бонус. Але насправді ціни на одяг у нас виставляють такі, що накрутки на ці дві речі окуплять не тільки третю, але і четверту річ!”

Стежте за терезами!

Шляхом декількох маніпуляцій з сучасними терезами продавці наперед вводять зайву вагу продукту – від 50 до 300 грамів – залежно від виду товару (використовується ще те, що терези – це ще і калькулятор). При зважуванні треба звертати увагу: на терезах повинні горіти нулі! І щоб вага обов’язково набігала з нуля.

Одурюють частіше по п’ятницях

“Я відпрацювала в торгівлі 20 років, – говорить Тамара. – Сама не дурила народ, але знаю, як це роблять. Самі небезпечні для споживача дні – п’ятниця і субота. Особливо пізній вечір, коли народ йде додому утомлений або вже напідпитку, а якщо ще і черга! Тут треба бути особливо уважними, перевіряти чеки. Продавці відмінно знають, кого легше обвести: мама з репетуючою дитиною навряд чи знайде сили перевіряти ще раз на консервах терміни придатності.

А ще я б не пускала до супермаркету молодих мужиків без нагляду! Дівчатка за касою полюбляють таких розвести: пофліртувати, поговорити. І в цей час обрахувати. Чоловік після спілкування з милою касиршою ні за що не стане перевіряти ще раз чек. А якщо і перевірить, то все сходить з рук – сам, мовляв, її увагу відвернув. Ось вона і відбила йому кілограм картоплі за три!”

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!

Що не вийде повернути в магазин?*

1. Медичні прилади і апаратуру, засоби гігієни порожнини рота, лінзи, предмети по догляду за дітьми, ліки, препарати.

2. Зубні щітки, гребінці, шпильки, бігуді для волосся, парики, шиньйони та інші засоби особистої гігієни.

3. Парфюмерно-косметичні товари.

4. Текстиль, кабельну продукцію, будівельні і обробні матеріали, товари, що відпускаються на метраж.

5. Швейні і трикотажні вироби, білизна, панчохи, шкарпетки.

6. Посуд і обладнання столові і кухонні, місткості і пакувальні матеріали для зберігання і транспортування харчових продуктів.

7. Товари побутової хімії, пестициди і агрохімікати.

8. Меблі.

9. Вироби з дорогоцінних металів, з коштовними каменями.

10. Автомобілі і мото-, велотовари.

11. Електропобутові машини і прилади, побутову радіоелектронну апаратуру, побутову обчислювальну і розмножувальну техніку, фото- і кіноапаратуру, телефонні апарати і апаратуру факсиміле, електромузичні інструменти, електронні іграшки, побутове газове устаткування.

12. Зброю і патрони.

13. Тварин і рослини.

14. Книги, брошури, альбоми, календарі, буклети.

* йдеться про товари НАЛЕЖНОЇ якості.

kp.ru

Переклад на українську мову: Lohotron.in.ua

Залишити відповідь

Ви маєте змогу за кілька секунд швидко ввійти за допомогою: