Не ходіть до супермаркету вентилятор купувати!

У столичних магазинах побутової техніки за тиждень втричі зросли об’єми продажів. Коли сонце сильно припікає, найбільшим попитом традиційно користуються недорогі «охолоджувачі повітря». Купівля й установка кондиціонера за 1500-5000 грн. – заняття зовсім не спонтанне. Продавець-консультант одного з супермаркетів побутової техніки розповів, що найбільшим попитом користуються вентилятори китайського виробництва з трьома режимами швидкості, за ціною від 50 гривень. Коли закінчуються найдешевші моделі, в хід йдуть вентилятори дорожчі: з таймером, корпусом з неіржавіючої сталі тощо.

Кореспондент «КИЯН» також став покупцем заповітного рятівника від жари. Для цього він попрямував до найближчого від його будинку супермаркету побутової техніки на Великий Окружній. Довго вибираючи, вивчаючи три моделі, запропоновані супермаркетом, таки зупинився на китайсько-російському вентиляторі. В логотипі з назвою фірма-виготовлювача гордо фігурувало слово Austria. Вентилятор володів функціями таймера, регулювати його можна було за допомогою пульта дистанційного керування (що ще в жарі робити, як не валятися на ліжку і перемикати швидкості на пульті вентилятора). Коштувало це досягнення китайсько-російської техніки близько 150 гривень.

Дуже «люб’язним» продавцем-консультантом була проведена перевірка товару без присутності покупця. На що наш кореспондент і звернув увагу торгового працівника. Після чого вентилятор пройшов повторну перевірку – на цей раз покупцем.

Вентилятор, більш-менш влаштував кореспондента, і він відправився до каси розплачуватися. Але все тільки починалося. В касі відмовилися приймати кредитну картку, пояснивши це тим, що даний товар “в базі не числиться”. Після довгих з’ясувань і вимог наш кореспондент попросив запросити адміністратора магазина. Адміністратор не примусив себе довго чекати. З’явилася мадам без бейджика на грудях, що б свідчив про її посаду. Так і не представившись, ця персона стала активно жестикулювати, розказуючи, куди піти і де перевести в готівку гроші на кредитній картці.

Як з’ясувалося пізніше, товар виявився “акційним”, який, з якихось незрозумілих причин, в цьому супермаркеті не міг бути куплений по кредитці. Причому інформації про те, що хоч який-небудь вентилятор знаходиться “в акції”, ніде не значилося.

Зрештою виявилося, що ці самі китайсько-російські вентилятори поступили в магазин вже із знижкою. Тобто, “акційними”. Тому розплатитися за такий товар можна тільки готівкою і лише в спеціальній окремій касі. Цікаво, по яких нормах законодавства робляться подібні «зручності» для покупців? На якій підставі позбавляють споживача його елементарних прав – інформації, вибору, чемного обслуговування, можливості контролю якості?

Так, ще. Вентилятор наш кореспондент все ж таки купив. Італійський. В іншому магазині. У чемного всміхненого продавця.

Залишити відповідь

Ви маєте змогу за кілька секунд швидко ввійти за допомогою: 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: