50 000 безкоштовно!

В поштових скриньках запорізьких будинків з’явилися купони з картинкою симпатичного дядька із закликом прислати купон і виграти приз, „ціною 50 тисяч безкоштовно”! Все, що потрібно від потенційного переможця – відіслати купон, вказавши всі свої дані: прізвище, ім‘я, по-батькові, адресу, телефон і навіть дату народження.

Маркетингова пропозиція якоїсь компанії ТОВ «Євродірект», початкові дані якої обмежуються номером абонентного ящика в Києві, полягає в “принадній пропозиції” побачити каталог і “безкоштовно одержати деякі товари… щоб ми могли показати вам, що у нас можна купити хороші речі”. Головний же приз – автомобіль Skoda Oktavia. Але не поспішаєте радіти. Справа, звичайно, кожного, довіряти чи ні перспективі легкого виграшу, але…

Як тільки ви вишлете свої дані, одразу ж потрапляєте в пастку: спочатку вам пропонують купити набір товарів: “всмоктуючі рушники”, “кільце для схуднення”, «ніж + правила його використання», «моделюючі панчохи», виславши на адресу фірми від 39 до 89 гривень. Потім запропонують підписатися на журнал – 180 гривень, після, в черговий раз помахавши перед носом таким чудовим шансом, зажадають замовити ще товар на суму значно більшу, мовляв, ви перемогли, але ми вас оголосимо, якщо ви купон вишлете. І так далі…

Відповідальність з себе подібні компанії знімають одразу ж, заявляючи, що переможця вибирає комп’ютер, так що „все по-чесному”. Вас же ніхто не примушував купувати весь цей непотріб! До речі, такі ж купони ще взимку з’явилися в Мелітополі, давним-давно, це все «пройшов» Київ. Отже, перш ніж погнатися за віртуальною перспективою, задумайтеся: за все потрібно платити.

(Матеріали травня 2003 року)

Share Button
!

правила коментування

Поділіться думками





реклама: